maandag 20 februari 2012

hoihoi,

eigenlijk wilde ik stoppen met mijn blog omdat ik niet altijd tijd heb om van alles te doen.
En nouja, op school door de normen van de regering sta ik nu dus op zitten blijven -_-
Omdat ik 4  vijf-en-een-halven heb, en je er maar 3 mag hebben....
Slaat dus nergens op....
Maar ikzelf volg natuurlijk ook een aantal blogs, en niet iedereen kan elke dag schrijven,,
maar bijvoorbeeld 1x in de maand.
Dus ik schrap dat gedeelte met die bonus kaart van de kruidvat.
En wanneer ik tijd heb post ik gewoon wat :)
Soms is dat veel soms weinig.
422097_10150633274076388_655466387_10851073_1024525126_n_large
om in de carnavals stemming te blijven :)


Omdat ik vakantie heb, heb ik wel meer tijd om iets te posten!
en ik ga een aantal dingen proberen op mijn blog te zetten, hier komen ze even op een rijtje:

  • cupcakes maken ♥
    (iets anders lekkers kan natuurlijk ook nog, misschien wel 2 dingen )
  • ik heb net mijn nagellak-laatje opgeruimd,daar het resultaat van
  • nieuwe assortiment van catrice & essence
  • shoplog
    (ik ga natuurlijk ff kijken welke lakjes het mooist zijn, en of ik nog andere dingen kan meenemen)
  • essence studio nails, better than gel nails
  • mijn nieuwe NOOSA armband ♥

xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten