woensdag 22 februari 2012



hoihoi,

ik heb weer even tijd dus ik dacht ik ga weer iets posten :)
Vandaag ging ik naar mijn oma, en die woont 'tegenover'de stad, het is de straat oversteken en je bent er.
Kwam goed uit, want de nieuwe Essence & Catrice liggen in de winkels!
Nouja, bij mij dan.
En toen ik vanmiddag na een bezoekje aan mijn omaatje weer terug naar huis wilde gaan, dacht ik opeens aan het nieuwe Essence & Catrice  en ben toen even snel naar de kruidvat & trekpleister gefietst (gelopen). En ik zag ze liggen :)
Ik heb ze nog niet gekocht want ik had natuurlijk weer mijn geld vergeten -_-
Dus vrijdag ga ik gezellig met mijn vriendin naar de stad ♥
Fashion is not a luxury,it's a way of life.

Daar komt zeker een shoplog van. Vrijdag ben ik van plan om cupcakes (of iets anders lekkers te bakken) dus ook daar komt nog een post van :)

xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten