maandag 20 februari 2012

mijn nieuwe NOOSA armband ♥



 

hoihoi,

hier begin ik mee,
ik heb hem nog niet zo heel erg lang maar ben er al super blij mee.
Na 6 maanden twijfelen heb ik hem uiteindelijk toch gekocht, en na 1 week heb ik nog geen spijt.
Vrijdag ga ik een nieuwe chunk halen!
ik zal even uitleggen wat dat betekent:
een chunk is een drukknopje, deze kun je drukken op de armband (kijk ook op de foto/plaatje)
er zijn verschillende kleuren armbanden (zie plaatje) alles is van écht leer gemaakt, dus het is goeie kwaliteit :)










in in verschillende maten, dubbel(voor 6 chunks), enkel (voor 3 chunks), riemen ook dubbele en enkele (geen idee hoeveel hier erop kunnen), sjaaltjes (volgens mij 2?) EN er komt iets nieuws!
Namelijk sandalen ----->







mijn armband ♥





























alles chunks (drukkers) zien?
of zelf een armband samenstellen?
ga naar: noosa amsterdam

onder het knopje 'chunks' kun je alle 'drukkers'zien
onder het knopje 'my noosa' kun je je eigen armband maken

xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten