vrijdag 24 februari 2012

nog te swatchen

hoihoi,

ik moet nog een aantal (nouja, eigenlijk heeeel veel) lakjes showen :)
ik laat ze even zien, welke het zijn, sommige zijn al uit de collectie, maar omdat ik toch bezig ben doe ik die ook gewoon. Mijn zusje is een paar dagen geleden 13 geworden en heeft vandaag haar feestje, ik hoef daar dus écht niet tussen te gaan zitten, dus ik ga ze vanavond allemaal swatchen.
het gaat om deze kleuren/ lakjes:
van links naar rechts:














de 1ste was een limited edition ~ welcome to las vegas
de 2de zit nog in de collectie
de 3de is uit de collectie
de 4de was een limited edition ~ hidden world
de 5de was ook een limited edition ~ hidden world



max cracking (donkerpaars)


van links naar rechts:


deze komen allemaal uit de standaard collectie.
ik weet niet precies welke eruit zijn, want deze lakjes zijn van mijn zusje.
maar ik heb nu toch tijd, dus ik swatch deze ook maar gelijk :)

en de special effect toppers van essence
de goude is uit de collectie
de zilvere dacht ik van niet.

dit waren ze, ik heb btw niets van de nieuwe collectie gekocht.
maar dat komt nog wel :)

xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten