dinsdag 30 augustus 2011

cracking nagellak

helleu,
jullie weten allemaal vast wel wat cracking nagellak is....
vanmiddag was ik vrij dus ging ik met mijn vriendinnen naar de stad.
nog een paar laatste schoolspullen halen die we waren vergeten.
een fatsoenlijke map konden we nergens vinden totdat we bij de big bazaar waren.
daar heb ik een super leuke map gekocht, plakbandrollen+een houder en een fotosleutelhanger.
toen we bij de kassa stonden stond er cracking nagellak voor 3,-
en dat waren niet de normale kleurtjes zoals wit, zwart, zilver of blauw.
nee fluor kleuren!
knal roze, licht roze, rood, oranje, paars noem het maar op en ze hadden het.
morgen valt mijn 7de,8ste en 9de uur uit, dus ga ik die maar ff halen denk ik....
al heb ik liever cracking van het merk essence maar die is zo snel uitverkocht!
of ze worden gewoon niet bij gevuld -_-
jullie horen het morgen nog wel

xxxxx hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten