woensdag 5 oktober 2011

handcrème

hoihoi,
ik stuur er weer ff snel een berichtje achteraan, nu ik tijd heb.
laatst had ik handcrème voor 1,- euro bij de action gekocht, deze heb ik vergeleken met nivea soft deze was iets van 2,30 (??)
let wel op!, die nivea was eigenlijk alleen voor je handen en niet voor je nagels bedoeld.
die van de action is wel voor je nagels maar óók voor je handen!
                    
nivea.
action.




de test:                              

droogt het snel op?              
nivea: ja, super snel, je kunt tot 10 tellen en het is opgedroogd!
action: ja. best wel, maar als je het moet vergelijken met die van nivea, dan blijven je handen toch nog een tijdje vettig

wat is het resultaat? 
nivea:   hele zachte handen, alleen je nagels worden dus écht niet harder
action
zachte handen, en je nagels zien er verzorgder uit en worden steviger

wat is de prijs?     
nivea:  rond de 2/3 euro

action: 1 euro
__________________________________________
(voor mij de winnaar) is: De hand & nagelcream van de action

welke handcream gebruik jij,, en is die ook goed??

xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten