dinsdag 27 december 2011

jeeej vakantie!

hoihoi,

het is vakantie en ik had gezegd dat ik dan veel ging posten,,
maar voordat ik begin:
MERRY CHRISTMAS!  alsnog :P

nougoed, jullie hebben vast allemaal wel van die foldertjes gehad,
en deze week staan daar heel veel aanbiedingen in van MAKE-UP !
jeej :)
ik ga van de week dus even shoppen
ik heb er een aantal op een rijtje gezet, hij is een beetje kleiner gevallen dan ik had gehoopt :(  :
blauwe achtergrond: Kruidvat
2e gratis:                   Etos
de overgebleven :    Trekpleister

van Etos kun je niet zo goed lezen ;(
maar wat er staat, van link naar rechts:
1- max factor mascara, alle varianten 2e gratis
2- l'Oréal paris Resist&Shine, nagellak 2e gratis
3- miss sporty, alle variante 2e gratis

en dan heb je nog aanbiedingen bij ici paris xl
op de achterkant van dat boekje staan kortingsbonnen:
1- 20% korting op alle oogcrèmes
2- 20% korting op alle mascara's
3- 20% korting op alle nacht crèmes
4- 20% korting op alle gezichtsreiniging
5- 20% korting op alle lipstick en gloss 
6- 20% korting op alle foundations


xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten