zondag 18 september 2011

B-day kado's

hoihoi,
ik schrijf er weer snel een berichtje achteraan.
ook dit bericht gaat over gisteravond.
want ik ben lekker verwend.
ik heb er foto's van gemaakt, dan kunnen jullie ook zien wat ik heb gekregen.
hier komen ze:













top&base coat













een nagelvijl schoonmaak borsteltje













heel lekker ruikend spul :P
het is voor je nagelriemen













 nagellak remover doekjes (de nagellak remover zit er al op ) deze gaan niet pluizen als je je nagellak eraf wilt halen :P

  












nagellak remover doekjes, ook deze gaan niet pluizen :D, moet er wel zelf nagellak remover op doen.













en als laatste deze smexy stempel sjablonen

aan al mijn vriendinnen:
super-mega- hartstikke bedankt voor deze smexy kadootjes!

xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten