vrijdag 9 september 2011

paarse nagellak

hoihoi,,
ik had de laatste paar dagen geen tijd om iets te posten....
7 september was het mijn verjaardag,, en gisteren had ik teveel huiswerk, en s'avonds sport ik
dus had ik niet zoveel tijd.
maar om toch weer ff wat te posten doe ik het vandaag.
ik heb de dinsdag mijn nagels natuurlijk gelakt voor mijn B-day,,
en die vond ik zelf nogal mislukt.. :S
ik had zeg maar een leuk ontwerp gevonden en dat wou ik doen in de kleuren die ik de volgende dag aan zou doen....
maar als je dat sjabloon doet moet je dat altijd met alleen de kleur grijs/ glitter grijs doen,, anders ziet het er dus echt niet uit.
de paarse ondercoat, war ik dat sjabloon op zou maken was wél goed gelukt.
daar heb ik dan natuurlijk foto's van genomen
het resultaat:


















xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten