zondag 25 september 2011

kruidvat body fruit

hoihoi,
ik heb een testje gedaan met de body fruit van Kruidvat.
voor mijn verjaardag had ik
-body scrub Cranberry & Pomegranate
-body lotion Cranberry & Pomegranate
-body butter Coconut & shea butter
gekregen.
natuurlijk ben ik ze gelijk gaan uitproberen.
ik weet dat deze producten al rond sinds december vorig jaar in de winkels lagen (gegoogeld) , maar ik had er nog nooit van gehoord.
nu dus wel en ik moet eerlijk zijn ik vind het een geweldig product!
ruikt heerlijk(lekker zomers). lekker grote scrub deeltjes, en de lotion/butter trekt echt super snel in. Ik heb echt super drogen benen, en heb het daar op gesmeerd, na 10 seconden is het er al ingetrokken!
Je lichaam voelt echt super glad aan en dat is niet voor 1 dagje. Wel moet je opletten dat je de scrub niet voor je gezicht gaat gebruiken, dat is niet goed voor je gezicht door de grote scrub deeltjes.
ze zien er zo uit:















de prijzen:
  • Body scrubs  2,89
  • Body lotions  2,29
  • Body butters  2,49
  • Shower gels   1,99
het is dus helemaal niet duur!
leuk ook om kado aan iemand te doen.

xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten