dinsdag 6 september 2011

shoplog

hoihoi,
vandaag ben ik naar de stad geweest.
en heb ik een aantal dingetjes gekocht.
natuurlijk heb ik daar weer een aantal foto's van gemaakt, om het hier te posten.













0,52 cent bij de action














1,- bij de euro land













0,52 cent bij de action














0,22 cent bij de action














0,20 cent bij de action














(dit is een white bord,, je kunt hem opplakken waar je maar wilt)
deze hadden ze ook in de kleuren:
-roze
-groen
-blauw
-oranje/geel
-wit
hij kostte 1,59 bij de action

XD, veel bij de action gekocht dus....
daarna moesten we (ik+een vriendin) weg want ze was der sleutel vergeten van der fiets te halen....
en zijn we niet meer naar andere winkels gegaan, wel ben ik aan het begin ff snel bij de kruidvat geweest.
de nieuwe nagellak kleurtjes gaan bekijken.
het zijn echt hele coole!
helaas heb ik een nagellak koop verbod omdat ik al (dat zegt men ma dan hea) 50 potjes heb (ja dat klopt ik heb precies 50 potjes :P)
Toen dacht ik aan de nieuwe mascara die essence heeft, en ben gaan kijken maar die was dan natuurlijk weer uitverkocht :(     (volgende keer beter???)

xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten