woensdag 21 september 2011

shoplog

hoihoi,
gisteren ben ik weer eens gaan shoppen :P
ik begin echt verslaafd te worden :S.
en als ik ga shoppen koop ik ALTIJD wat :P
en dus ook weer nu,,
samen met mijn bff ben ik in heel veel winkels geweest, dingen uitgeprobeerd en dingetjes gekocht.
nou het was eigenlijk de bedoeling om alleen mijn sollicitatie formulier in te leveren XD.
maar ik kon het niet laten om ook ff langst de kruidvat en de action te gaan (er nog meer andere winkels, maar daar heb ik niets gekocht).

bij de kruidvat vond ik eindelijk de nieuwe LE van essence!
en natuurlijk heb ik een potje meegenomen!
1 kleur vond ik niet super, de ander was te donker, en dus moest ik kiezen tussen die ik heb gekocht en die roze.
verder heb ik bij de action de volgende dingen gekocht:













max nagellakjes, deze zijn 0,45 cent bij de action

















hand en nagel cream, 0,99 cent bij de action

en natuurlijk ook nog het potje van essence.

xxxx, hilde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten